Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.2 V6 (2002.04-2005.05) 241km » 466016355040 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 3.2 V6 (2002.04-2005.05) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 466016355040 MAGNETI MARELLI

466016355040 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
magneti marelli 466016355040
Sonda lambda 466016355040
127.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.
:3 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

OSM040

numer części:

466016355040

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Długość [mm]570
Opór [Ohm]13
Liczba przewodów4
Ilość przewodów4
Długość przewodu [mm]570
Sonda lambdaogrzewana
nr EAN8001063770406
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355040 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 570mm) pasuje do: MERCEDES A (W168), C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), C (W204), CLK (C209), E (W211), VOLVO S60 I, V40, XC90 I, AUDI A3 0.8-4.5 05.97-
numery OEM:
TOYOTA      8946502080
TOYOTA      8946502090
TOYOTA      8946505090
TOYOTA      8946512620
TOYOTA      8946512760
TOYOTA      8946513040
zamienniki:

Zastosowanie Sonda lambda 466016355040 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.