Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 466016355051 magneti marelli

Sonda lambda 466016355051 MAGNETI MARELLI

466016355051 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
122.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM051

numer części:

466016355051

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość przewodów 4
Długość [mm] 445
Opór [Ohm] 3,5
Liczba przewodów 4
Długość przewodu [mm] 445
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063918716

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355051 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 445mm) pasuje do: FIAT PANDA, PUNTO, SEICENTO / 600, FSO POLONEZ III, KIA SORENTO I, LAND ROVER FREELANDER I, NISSAN ALMERA II, MICRA III, NOTE 0.9-2.5 09.92-

Sonda lambda 466016355051 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Sonda lambda 466016355051 producenta MAGNETI MARELLI

NISSAN

226A07J601

numery OEM:
NISSAN      226A07J601
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 466016355051 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.