Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 466016355077 magneti marelli

Sonda lambda 466016355077 MAGNETI MARELLI

466016355077 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
133.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM077

numer części:

466016355077

producent:

MAGNETI MARELLI

Długość [mm] 513
Opór [Ohm] 6
Liczba przewodów 4
Ilość przewodów 4
Długość przewodu [mm] 513
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063770178

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355077 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 513mm) pasuje do: CHEVROLET EPICA, NISSAN X-TRAIL I, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON 1.4-2.5 06.01-05.15

Sonda lambda 466016355077 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sonda lambda 466016355077 producenta MAGNETI MARELLI

numery OEM:
AUDI      036 906 262 AA

Zastosowanie Sonda lambda 466016355077 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.