Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 519700000078 magneti marelli

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000078 MAGNETI MARELLI

519700000078 Moduł pompy paliwa, GA(F/R) MAGNETI MARELLI
451.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2122

numer części:

519700000078

producent:

MAGNETI MARELLI

Tryb pracy elektryczny
Natężenie prądu [A] 5,3
Napięcie na wejściu [V] 13,5
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwa benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3,5
nr EAN 8001063656434

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000078 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN 1.2-1.6CNG 03.01-

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000078 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000078 producenta MAGNETI MARELLI

FIAT

46760845, 51709819, 51732522

numery OEM:
FIAT      46760845
FIAT      51709819
FIAT      51732522
zamienniki:

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000078 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.