Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mini MINI kabriolet (F57) Cooper (2014.11-???) 136km » 519700000216 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (f57) Cooper (2014.11-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 519700000216 MAGNETI MARELLI

519700000216 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
425.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2260

numer części:

519700000216

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Natężenie prądu [A]5,5
Wydatek [l/h]105
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Długość 1/Długość 2 [mm]230,0 / 136,2
Średnica 1/Średnica 2 [mm]135,2 / 115,4
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]3,5
nr EAN8001063996561

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 519700000216 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: FIAT BRAVO II, STILO 1.2-2.4 10.01-12.14
numery OEM:
FIAT      46807638
FIAT      46837359
FIAT      4683753590
FIAT      51705573
FIAT      51732461
FIAT      51857373
FIAT      751922062
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 519700000216 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.