Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Iveco EUROSTAR LD 440 E 47 TZ (1993-2002) 469km » 519700000237 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Eurostar Ld 440 E 47 Tz (1993-2002) 469km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 519700000237 MAGNETI MARELLI

519700000237 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
547.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

313011313179, GA2281, MAM00179M

numer części:

519700000237

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]135
Natężenie prądu [A]10,8
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Długość 1/Długość 2 [mm]183 / 143,2
Średnica 1/Średnica 2 [mm]135,2 / 119
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]5,0
nr EAN8001063851198

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 519700000237 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E 1.3D 07.06-
numery OEM:
OPEL      13216315
OPEL      13252213
OPEL      5815066
OPEL      5851066
OPEL      815173
OPEL      93189596
OPEL      93190772
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 519700000237 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.