Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) (1990.11-1996.03) 72km » 943308611010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mazda 121 Ii (db) 1.3 I 16v (db3pa) (1990.11-1996.03) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943308611010 MAGNETI MARELLI

943308611010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 943308611010
Alternator 943308611010
943308611010
magneti marelli 943308611010 Alternator
Alternator 943308611010 magneti marelli
Alternator 943308611010 magneti marelli
Alternator 943308611010 magneti marelli
343.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC861

numer części:

943308611010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
nr EAN8001063642055

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943308611010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 70A, odnowiony) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, COMBO/MINIVAN, CORSA B, OMEGA A, OMEGA B, TIGRA, VECTRA A, VECTRA B, VECTRA C 1.2-2.2 09.86-07.08
numery OEM:
OPEL      1204108
OPEL      1204121
OPEL      3493847
OPEL      3493848
OPEL      6204003
OPEL      6204008
OPEL      90356665
OPEL      90413760
OPEL      90443760
OPEL      90443930
OPEL      9163937
OPEL      9512120
VAUXHALL      R1530001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 943308611010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943308611010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów