Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volkswagen TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL 3341 S (1996.08-2003.04) 115km » 943312231010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Platforma / Podwozie (70e, 70l, 70m, 7de, 7dl 3341 S (1996.08-2003.04) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943312231010 MAGNETI MARELLI

400.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC1223

numer części:

943312231010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]100
nr EAN8001063641829

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943312231010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 100A, odnowiony) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 155, 156, 166, GTV, SPIDER, FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, MAREA, MULTIPLA, PUNTO, LANCIA KAPPA 1.4-2.4D 02.92-03.12
numery OEM:
ALFA ROMEO      46305329
ALFA ROMEO      46445658
ALFA ROMEO      46765836
ALFA ROMEO      46769369
ALFA ROMEO      60812535
ALFA ROMEO      60816046
ALFA ROMEO      7782314
FIAT      46305329
FIAT      46445658
FIAT      46765836
FIAT      46769369
FIAT      60812535
FIAT      60816046
FIAT      7782314
LANCIA      46305329
LANCIA      46445658
LANCIA      46765836
LANCIA      46769369
LANCIA      60812535
LANCIA      60816046
LANCIA      7782314
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 943312231010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943312231010 MAGNETI MARELLI:

2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów