Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel ASTRA G liftback (T98) 2.2 DTI (F08, F48) (2002.09-2005.01) 125km » 943313401010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Astra G Liftback (t98) 2.2 Dti (f08, F48) (2002.09-2005.01) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943313401010 MAGNETI MARELLI

476.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC1340

numer części:

943313401010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]80
nr EAN8001063641775

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943313401010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 80A, odnowiony) pasuje do: FORD FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II 1.4/1.6 10.98-09.12
numery OEM:
FORD      1090085
FORD      1097305
FORD      1301511
FORD      1361258
FORD      98AB10300GC
FORD      98AB10300GD
FORD      98AB10300GE
FORD      98AB10300GF
FORD      98AB10300GG
FORD      98AB10300GH
FORD      98AB10300GJ
FORD      98AB10300GK
FORD      98AB10300GL
FORD      98AB10300GM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 943313401010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943313401010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów