Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volkswagen LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 TD Syncro (1991.08-1992.07) 92km » 943313941010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 40-55 I Platforma / Podwozie (293-909) 2.4 Td Syncro (1991.08-1992.07) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943313941010 MAGNETI MARELLI

420.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC1394

numer części:

943313941010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
nr EAN8001063641744

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943313941010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 120A, odnowiony) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, TT, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, INCA, LEON, TOLEDO II, SKODA FABIA I 1.0-3.2 01.95-
numery OEM:
AUDI      028903028E
FORD      1100712
FORD      1253624
FORD      3M2110300BA
FORD      98VW10300EA
SEAT      028903028E
SKODA      028903028E
VOLKSWAGEN      028903028E
VOLKSWAGEN      028903029G
VOLKSWAGEN      038903023S
VOLKSWAGEN      038903024G
VOLKSWAGEN      28903030
VAG      028903028E
VAG      028903029G
VAG      028903030A
VAG      038903018Q
VAG      038903023S
VAG      038903024F
VAG      28903030
VAG      7M5903028
zamienniki:

Zastosowanie Alternator 943313941010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943313941010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów