Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Skoda KODIAQ I (NS6, NS7, NV7) 1.4 TSI 4x4 (2016.10-???) 150km » 943314751010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Skoda Kodiaq I (ns6, Ns7, Nv7) 1.4 Tsi 4x4 (2016.10-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943314751010 MAGNETI MARELLI

365.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC1475

numer części:

943314751010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]90
nr EAN8001063641706

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943314751010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 90A, odnowiony) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.8D/2.0 08.98-03.05
numery OEM:
FORD      1079312
FORD      1097306
FORD      1126051
FORD      1144182
FORD      1151214
FORD      1201206
FORD      1215766
FORD      1219711
FORD      1221059
FORD      1301377
FORD      1301530
FORD      1307487
FORD      1M5T10300BA
FORD      1M5T10300BB
FORD      1M5T10300BC
FORD      1M5T10300BD
FORD      2M5T10300AB
FORD      2M5T10300AC
FORD      2M5T10300AD
FORD      98AB10300JA
FORD      98AB10300JB
FORD      98AB10300JC
FORD      98AB10300JD
FORD      98AB10300JE
FORD      98AB10300JF
FORD      98AB10300JG
FORD      R98AB10300JC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 943314751010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943314751010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów