Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Daihatsu APPLAUSE I liftback (A101, A111) 1.6 16V (A101) (1989.06-1997.07) 90km » 943318861010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Daihatsu Applause I Liftback (a101, A111) 1.6 16v (a101) (1989.06-1997.07) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943318861010 MAGNETI MARELLI

943318861010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 943318861010
Alternator 943318861010
943318861010
magneti marelli 943318861010 Alternator
Alternator 943318861010 magneti marelli
385.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC1886

numer części:

943318861010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
nr EAN8001063641409

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943318861010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 70A, odnowiony) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PANDA, PANDA/HATCHBACK 1.1-1.4LPG 09.99-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51700670
ALFA ROMEO      51700675
ALFA ROMEO      51859042
FIAT      51700670
FIAT      51700675
FIAT      51859042
LANCIA      51700670
LANCIA      51700675
LANCIA      51859042
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 943318861010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943318861010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów