Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mazda 6 Hatchback (GH) 2.0 MZR-CD (GH14) (2007.08-2009.10) 140km » 943318901010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mazda 6 Hatchback (gh) 2.0 Mzr-cd (gh14) (2007.08-2009.10) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943318901010 MAGNETI MARELLI

943318901010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 943318901010
Alternator 943318901010
943318901010
magneti marelli 943318901010 Alternator
Alternator 943318901010 magneti marelli
495.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC1890

numer części:

943318901010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]130
nr EAN8001063641393

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943318901010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 130A, odnowiony) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B, SAAB 9-3 1.9D 04.04-04.15
numery OEM:
OPEL      1204434
OPEL      13117236
OPEL      13153236
OPEL      6204189
OPEL      824189
OPEL      93169030
OPEL      93169031
OPEL      93169259
OPEL      93180104
OPEL      R1530099
SAAB      93169259
SAAB      93180104
VAUXHALL      R1530099
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 943318901010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943318901010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów