Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 ST EcoBoost (2020.11-???) 200km » A7C029 magnum technology
wybrany samochód: 
Ford Puma (j2k, Cf7) 1.5 St Ecoboost (2020.11-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7C029 MAGNUM TECHNOLOGY

A7C029 Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7C029
Mocowanie amortyzatora A7C029
A7C029
magnum A7C029 Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7C029 magnum
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7C029

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Wymagana ilość1
nr EAN5900427305311

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7C029 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: CITROEN C8, EVASION, JUMPER II, JUMPY I, JUMPY II, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA, ZETA, PEUGEOT 806, 807, BOXER, EXPERT 1.6-Electric 06.94-
numery OEM:
CITROËN      5038 16
CITROËN      5038 68
CITROËN      5038 E9
FIAT      1311 930 080
FIAT      94 0503 8689
LANCIA      1311 930 080
LANCIA      94050 38689
PEUGEOT      5038 16
PEUGEOT      5038 68
PEUGEOT      5038 E9
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7C029 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7C029 MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).