Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel VECTRA C Kombi (Z02) 1.9 CDTI (F35) (2004.04-2009.01) 120km » A7C037MT magnum technology
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Kombi (z02) 1.9 Cdti (f35) (2004.04-2009.01) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7C037MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7C037MT Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7C037MT
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7C037MT
A7C037MT
magnum A7C037MT Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7C037MT magnum
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7C037MT magnum
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7C037MT magnum
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7C037MT

Status produktu: Normalny
Masa [g]700
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427610019

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7C037MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: DS DS 3, CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C15/MINIVAN, C2, C3 AIRCROSS II, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL 1.0-Electric 07.92-
numery OEM:
CITROËN      503 527
CITROËN      5031 80
CITROËN      5033 75
CITROËN      5038 49
CITROËN      5038 91
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7C037MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7C037MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).