Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volkswagen TRANSPORTER T7 / CARAVELLE T7 Autobus e-Transporter / e-Caravelle (TWB, TWC, TWK, TWL) (2024-???) 136km » A7F058MT magnum technology
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T7 / Caravelle T7 Autobus E-transporter / E-caravelle (twb, Twc, Twk, Twl) (2024-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7F058MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7F058MT Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7F058MT
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7F058MT
A7F058MT
magnum A7F058MT Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7F058MT magnum
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7F058MT magnum
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7F058MT magnum

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7F058MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Masa [g]43
nr EAN5901655144123

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7F058MT MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 156, 164, 166, 33, GTV, SPIDER, FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, MAREA, MULTIPLA, PALIO, PUNTO, SIENA 10.84-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60806429
ALFA ROMEO      7584934
FIAT      60806429
FIAT      7584934
LANCIA      60806429
LANCIA      7584934
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7F058MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7F058MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).