Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7F067 magnum technology

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A7F067 MAGNUM TECHNOLOGY

A7F067 Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7F067
Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P  A7F067
A7F067
magnum A7F067 Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P
Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P  A7F067 magnum
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7F067

Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]43
Średnica wewnętrzna [mm]33
Średnica zewnętrzna [mm]109
Ciężar netto [g]167
Ilość na oś2
EAN5901655277661
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A7F067 MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.3D-2.0D 01.10-
numery OEM:
FIAT      51975630
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A7F067 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A7F067 MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).