Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi Q4 Sportback (F4N) 50 e-tron quattro (2021.06-???) 299km » A80519MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi Q4 Sportback (f4n) 50 E-tron Quattro (2021.06-???) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) A80519MT MAGNUM TECHNOLOGY

A80519MT Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra)  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A80519MT
Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra)  A80519MT
A80519MT
magnum A80519MT Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra)
Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra)  A80519MT magnum
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A80519MT

Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucieGóra
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655278101
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) A80519MT MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) pasuje do: HYUNDAI IX55, SANTA FÉ II 03.06-12.12
numery OEM:
HYUNDAI      54623-2B000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) A80519MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) A80519MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).