Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A80519MT magnum technology

Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) A80519MT MAGNUM TECHNOLOGY

A80519MT Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra)  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A80519MT
Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra)  A80519MT
A80519MT
magnum A80519MT Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra)
Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra)  A80519MT magnum
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A80519MT

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) A80519MT MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) pasuje do: HYUNDAI IX55, SANTA FÉ II 03.06-12.12

Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) A80519MT ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) A80519MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

HYUNDAI

546232B000

numery OEM:
HYUNDAI      54623-2B000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) A80519MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) A80519MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.