Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_) 2.0 D Multijet (2010.02-???) 135km » A8A027MT magnum technology
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Platforma / Podwozie (263_) 2.0 D Multijet (2010.02-???) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A8A027MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8A027MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8A027MT
Mocowanie amortyzatora A8A027MT
A8A027MT
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A8A027MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5901655196535

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A8A027MT MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P, dół) pasuje do: AUDI A1, A3, TT, SEAT LEON, LEON SC, LEON ST, SKODA OCTAVIA III, SUPERB III, VW GOLF ALLTRACK VII, GOLF SPORTSVAN VII, GOLF VI 04.12-
numery OEM:
AUDI      5Q0 512 297 B
AUDI      5Q0 512 297 D
AUDI      5QD 512 297
AUDI      5QD 512 297 A
SEAT      5Q0 512 297 B
SEAT      5Q0 512 297 D
SEAT      5QD 512 297 A
SKODA      5Q0 512 297 B
SKODA      5Q0 512 297 D
SKODA      5QD 512 297
SKODA      5QD 512 297 A
VOLKSWAGEN      5Q0 512 297 B
VOLKSWAGEN      5Q0 512 297 D
VOLKSWAGEN      5QD 512 297
VOLKSWAGEN      5QD 512 297 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A8A027MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A8A027MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).