Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » A8G004MT magnum technology

Dystans gumowy, resorowanie A8G004MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8G004MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8G004MT
Dystans gumowy, resorowanie A8G004MT
A8G004MT
magnum A8G004MT Dystans gumowy, resorowanie
Dystans gumowy, resorowanie A8G004MT magnum
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8G004MT

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 5901655201833

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8G004MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój zawieszenia tył L/P pasuje do: FORD TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT V363 2.0D/2.2D 09.12-

Dystans gumowy, resorowanie A8G004MT ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie A8G004MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

FORD

1818479, 2038874, BK314002DC

numery OEM:
FORD      1818479
FORD      2038874
FORD      BK314002DC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8G004MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.