Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Daimler LANDAULETTE 4.2 (1974.03-1991.12) 167km » A8W047MT magnum technology
wybrany samochód: 
Daimler Landaulette 4.2 (1974.03-1991.12) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8W047MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8W047MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8W047MT
Dystans gumowy, resorowanie A8W047MT
23.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8W047MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Masa [g]80
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Wysokość [mm]57
Grubość [mm]58
nr EAN5901655206777

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8W047MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 57mm) pasuje do: SEAT LEON, LEON SC, LEON ST, SKODA OCTAVIA III, OCTAVIA IV, VW GOLF VI, GOLF VII, GOLF VIII 1.0-2.0D 10.08-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K0 412 303 AE
VOLKSWAGEN      5Q0 412 303 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8W047MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.