Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » A8W047MT magnum technology

Dystans gumowy, resorowanie A8W047MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8W047MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8W047MT
Dystans gumowy, resorowanie A8W047MT
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8W047MT

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Masa [g] 80
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wysokość [mm] 57
Grubość [mm] 58
nr EAN 5901655206777

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8W047MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 57mm) pasuje do: SEAT LEON, LEON SC, LEON ST, SKODA OCTAVIA III, OCTAVIA IV, VW GOLF VI, GOLF VII, GOLF VIII 1.0-2.0D 10.08-

Dystans gumowy, resorowanie A8W047MT ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie A8W047MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

VOLKSWAGEN

1K0412303AE, 5Q0412303B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K0 412 303 AE
VOLKSWAGEN      5Q0 412 303 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8W047MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.