Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.8 T 4x4 (2001.05-2006.05) 150km » A9A016MT magnum technology
wybrany samochód: 
Skoda Octavia I (1u2) 1.8 T 4x4 (2001.05-2006.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw montażowy, amortyzator A9A016MT MAGNUM TECHNOLOGY

A9A016MT Zestaw montażowy, amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A9A016MT
Zestaw montażowy, amortyzator A9A016MT
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A9A016MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Numer komponentu4
nr EAN5900427317970

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw montażowy, amortyzator A9A016MT MAGNUM TECHNOLOGY

Zestaw montażowy amortyzatora przód pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, VW PASSAT B5.5, POLO 0.8-4.2 09.75-06.08
numery OEM:
AUDI      4D0 412 137 C
AUDI      8D0 412 131 E
SEAT      8D0 412 131 E
SKODA      8D0 412 131 E
VOLKSWAGEN      4D0 412 137 C
VOLKSWAGEN      8D0 412 131 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw montażowy, amortyzator A9A016MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.