Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Fiat TEMPRA S.W. (159_) 2.0 i.e. 4x4 (159.AP) (1992.03-1995.03) 113km » A9A018MT magnum technology
wybrany samochód: 
Fiat Tempra S.w. (159_) 2.0 I.e. 4x4 (159.ap) (1992.03-1995.03) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora A9A018MT MAGNUM TECHNOLOGY

A9A018MT Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A9A018MT
Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora A9A018MT
A9A018MT
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A9A018MT

Status produktu: Normalny
MateriałTermoplast
Numer komponentu4
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427318076

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora A9A018MT MAGNUM TECHNOLOGY

Zestaw montażowy amortyzatora tył pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, A6 C6, VW PASSAT B6 1.6-3.6 05.01-01.12
numery OEM:
AUDI      8E0 512 131 P
AUDI      8E0 512 137 E
SEAT      8E0 512 137 E
VOLKSWAGEN      8E0 512 137 E
VOLKSWAGEN      8E0512131P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora A9A018MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.