Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Parametr | SFE32/22X171A | |
Średnica obudowy [mm] | 50 | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolna płyta | |
nr EAN | 5900427333192 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator AGW076MT MAGNUM TECHNOLOGY
AUDI | 5Q0 413 023 CP | |
AUDI | 5Q0 413 023 DA | |
AUDI | 5Q0 413 023 DB | |
AUDI | 5Q0 413 023 DQ | |
AUDI | 5Q0 413 023 DR | |
AUDI | 5Q0 413 023 EB | |
AUDI | 5Q0 413 023 FQ | |
AUDI | 5Q0 413 023 FR | |
AUDI | 8V0 413 023 C | |
AUDI | 8V0 413 023 D | |
SEAT | 5Q0 413 023 FM | |
SEAT | 5Q0 413 023 FN | |
SEAT | 5Q0 413 023 FP | |
SKODA | 5Q0 413 023 EB | |
SKODA | 5Q0 413 023 FH | |
SKODA | 5Q0 413 023 FJ | |
SKODA | 5Q0 413 023 FK | |
SKODA | 5Q0 413 023 FL | |
SKODA | 5Q0 413 023 FR | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 023 EP | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 023 EQ | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 023 ER | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 023 FH | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 023 FJ | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 023 FK | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 023 FL |
Zastosowanie Amortyzator AGW076MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator AGW076MT MAGNUM TECHNOLOGY:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.