Strona zabudowy | Oś tylna | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 59 | |
nr EAN | 5901655205602 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator AGW087MT MAGNUM TECHNOLOGY
AUDI | 5Q0 513 029 ER | |
AUDI | 5Q0 513 029 ES | |
AUDI | 5Q0 513 029 HQ | |
AUDI | 5Q0 513 029 JE | |
AUDI | 5Q0 513 029 JF | |
AUDI | 8V0 513 029 AC | |
AUDI | 8V0 513 029 E | |
AUDI | 8V0 513 029 F | |
AUDI | 8V0 513 029 H | |
AUDI | 8V0 513 029 J | |
SEAT | 5Q0 513 029 EM | |
SEAT | 5Q0 513 029 EN | |
SEAT | 5Q0 513 029 FE | |
SEAT | 5Q0 513 029 FG | |
SEAT | 5Q0 513 029 LF | |
SKODA | 5Q0 513 029 DD | |
SKODA | 5Q0 513 029 DE | |
SKODA | 5Q0 513 029 DF | |
SKODA | 5Q0 513 029 DL | |
SKODA | 5Q0 513 029 DN | |
SKODA | 5Q0 513 029 ED | |
SKODA | 5Q0 513 029 EE | |
SKODA | 5Q0 513 029 EF | |
SKODA | 5Q0 513 029 FD | |
SKODA | 5Q0 513 029 FL | |
SKODA | 5Q0 513 029 KB | |
SKODA | 5Q0 513 029 KC | |
SKODA | 5Q0 513 029 KD | |
SKODA | 5Q0 513 029 KE | |
SKODA | 5Q0 513 029 KL | |
SKODA | 5QF 513 049 AH | |
SKODA | 5QF 513 049 AJ | |
SKODA | 5QF 513 049 AS | |
SKODA | 5QF 513 049 AT | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 HD | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 HE | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 HF | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 HG | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 HS | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 HT | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JA | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JB | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JC | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JD | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JE | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JF | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JG | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JH | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JJ | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JK | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JL | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JQ | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 JR | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 512 011 KD | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 DA | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 DG | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 DH | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 EM | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 EN | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 FE | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 FG | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 GA | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 GB | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 GG | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 GH | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 HK | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 HM | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 029 JR | |
VOLKSWAGEN | 5QA 513 029 AG | |
VOLKSWAGEN | 5QA 513 029 AH | |
VOLKSWAGEN | 5QA 513 029 AJ | |
VOLKSWAGEN | 5QA 513 029 AK | |
VOLKSWAGEN | 5QA 513 029 AL | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 AA | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 AB | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 AK | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 AL | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 AM | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 AN | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 AP | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 AQ | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 Q | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 R | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 S | |
VOLKSWAGEN | 5QF 513 049 T |
Zastosowanie Amortyzator AGW087MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator AGW087MT MAGNUM TECHNOLOGY:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.