Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI (2009.03-2013.05) 200km » ABR 110 000S mahle
wybrany samochód: 
Seat Exeo (3r2) 2.0 Tfsi (2009.03-2013.05) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, BEHR ABR 110 000S MAHLE

ABR 110 000S Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, BEHR MAHLE
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351332524, 5HL 351 332-524, 70827700

numer części:

ABR 110 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów6
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z/bez klimatyzacji
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635126731

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, BEHR ABR 110 000S MAHLE

Element regulacyjny dmuchawy (regulator nawiewu wentylatora) pasuje do: CITROEN C4 I, C4 II, C4 III, DS4, NISSAN NV400, RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, CLIO IV 0.9-2.5D 03.01-
numery OEM:
CITROËN      6441FB
RENAULT      7701209850
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, BEHR ABR 110 000S MAHLE w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.