Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V (1989.08-1991.07) 170km » ABR 112 000S mahle
wybrany samochód: 
Audi Coupe B3 (89, 8b3) 2.3 20v (1989.08-1991.07) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, BEHR ABR 112 000S MAHLE

ABR 112 000S Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, BEHR MAHLE
170.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351332564, 5HL 351 332-564, 70827702

numer części:

ABR 112 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów5
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635126755

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, BEHR ABR 112 000S MAHLE

Element regulacyjny dmuchawy (regulator nawiewu wentylatora) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA J, COMBO TOUR 1.0-3.2 03.94-
numery OEM:
OPEL      13124716
OPEL      1808441
OPEL      90512510
OPEL      90566802
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, BEHR ABR 112 000S MAHLE w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.