Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi (JZ02, JZ0R) (2010.11-???) 95km » ABR 156 000P mahle
wybrany samochód: 
Renault Scénic Iii (jz0/1_) 1.5 Dci (jz02, Jz0r) (2010.11-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Opornik, wentylator wewnętrzny ABR 156 000P MAHLE

107.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351015351, 70828027, 9ML 351 015-351

numer części:

ABR 156 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów2
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635130004

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Opornik, wentylator wewnętrzny ABR 156 000P MAHLE

Rezystor wentylatora chłodnicy pasuje do: ALFA ROMEO 4C, 4C SPIDER, GIULIETTA, FIAT GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO, QUBO, OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.0-1.8 06.05-
numery OEM:
CHRYSLER      55702180
FIAT      55702180
OPEL      1341391
OPEL      55702180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Opornik, wentylator wewnętrzny ABR 156 000P MAHLE w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.