Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw 3 Touring (E91) 330 i (2005.08-2007.08) 258km » ACP 1097 000S mahle
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (e91) 330 I (2005.08-2007.08) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1097 000S MAHLE

ACP 1097 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1097 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1097 000S
ACP 1097 000S
mahle ACP 1097 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1097 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1097 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1097 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1097 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1097 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1097 000S mahle
852.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351134671, 70817730, 8FK 351 134-671, ACP 1097 000P

numer części:

ACP 1097 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraTRS105
Ograniczenia producentaSanden
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńTop/PAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
ID głowicy cylindra (sprężarka)S105R
nr EAN4057635035958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1097 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: SAAB 9-3 2.0/2.3 02.98-08.03
numery OEM:
SAAB      04635892
SAAB      4635892
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1097 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.