Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 113 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 113 000S MAHLE

ACP 113 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 113 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 113 000S
ACP 113 000S
mahle ACP 113 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 113 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 113 000S mahle
1,291.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 141.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numery handlowe:

351111591, 72440550, 8FK 351 111-591, ACP 113, ACP 113 000P

numer części:

ACP 113 000S

dostawca:

MAHLE

ID kompresora 7SBU17C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 7
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4009026970669

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 113 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 7 (F01, F02, F03, F04), X5 (E70), X6 (E71, E72) 3.0D 02.08-02.17

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 113 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 113 000S producenta MAHLE

BMW

6987890, 64526987890, 64529196889, 9196889

numery OEM:
BMW      6 987 890
BMW      64526987890
BMW      64529196889
BMW      9 196 889
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 113 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.