Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1441 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1441 000S MAHLE

ACP 1441 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1441 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1441 000S
ACP 1441 000S
mahle ACP 1441 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1441 000S mahle
691.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351340981, 70818153, 8FK 351 340-981

numer części:

ACP 1441 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora V5
Ograniczenia producenta MAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 150
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 7
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 4057635040181

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1441 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT MASTER II, TRAFIC II 1.9D-2.5D 12.97-

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1441 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1441 000S producenta MAHLE

RENAULT

2763000Q10, 7711135846, 8200200671, 8200678510, 8200763772, 8200795534, 8200832990, 8200895038, 8200979500, 8201250900

NISSAN

2763000Q0J, 2763000Q1B, 2763000Q1D, 2763000Q1J, 2763000Q2C

OPEL

09121072, 4405239, 4417713, 4418575, 4418826, 4434678, 4435072, 4452609, 9121072, 93191202, 93194183, 93196454, 93198404, 93198462, 93198627, 93198853

numery OEM:
NISSAN      2763000Q0J
NISSAN      2763000Q1B
NISSAN      2763000Q1D
NISSAN      2763000Q1J
NISSAN      2763000Q2C
OPEL      09121072
OPEL      4405239
OPEL      4417713
OPEL      4418575
OPEL      4418826
OPEL      4434678
OPEL      4435072
OPEL      4452609
OPEL      9121072
OPEL      93191202
OPEL      93194183
OPEL      93196454
OPEL      93198404
OPEL      93198462
OPEL      93198627
OPEL      93198853
RENAULT      27 63 000 Q10
RENAULT      7711135846
RENAULT      8200200671
RENAULT      8200678510
RENAULT      8200763772
RENAULT      8200795534
RENAULT      8200832990
RENAULT      8200895038
RENAULT      8200979500
RENAULT      8201250900
VAUXHALL      09121072
VAUXHALL      44 05 239
VAUXHALL      44 17 713
VAUXHALL      4434678
VAUXHALL      9121072
VAUXHALL      93191202
VAUXHALL      93194183
VAUXHALL      93196454
VAUXHALL      93198404
VAUXHALL      93198462
VAUXHALL      93198627
VAUXHALL      93198853
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1441 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.