Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 367 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 367 000S MAHLE

ACP 367 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 367 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 367 000S
ACP 367 000S
mahle ACP 367 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 367 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 367 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 367 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 367 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 367 000S mahle
1,325.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

351106911, 72466809, 8FK 351 106-911, ACP 367

numer części:

ACP 367 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora DV9
Ograniczenia producenta Doowon
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635004725

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 367 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: SEAT MII; SKODA CITIGO; VW LOAD UP, POLO V, UP! 1.0/1.0CNG/1.6 01.10-
numery OEM:
AUDI      1S0 820 803 B
AUDI      1S0 820 803 C
AUDI      1S0820803A
AUDI      1S0820803F
SEAT      1S0820803A
SEAT      1S0820803B
SKODA      1S0820803A
SKODA      1S0820803B
SKODA      1S0820803C
SKODA      1S0820803F
VOLKSWAGEN      1S0820803A
VOLKSWAGEN      1S0820803B
VOLKSWAGEN      1S0820803C
VOLKSWAGEN      1S0820803F
VOLKSWAGEN      6RD820803
VOLKSWAGEN      6RD820803D
VAG      1S0820803A
VAG      1S0820803B
VAG      1S0820803C
VAG      1S0820803F
VAG      6RD820803
VAG      6RD820803D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 367 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.