Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Cadillac CT6 3.0 Turbo AWD (2016.01-???) 418km » ACP 553 000P mahle
wybrany samochód: 
Cadillac Ct6 3.0 Turbo Awd (2016.01-???) 418km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 553 000P MAHLE

ACP 553 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 553 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 553 000P
ACP 553 000P
mahle ACP 553 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 553 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 553 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 553 000P mahle
1,407.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351006281, 70817129, 8FK 351 006-281

numer części:

ACP 553 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora7VS16ic
Ograniczenia producentaHanon
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ø koła pasowego [mm]115
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber4
Wersjaproduced by HANON
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez śruby spustowej oleju
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczyR 134a
nr EAN4057635029940

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 553 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD FOCUS III 2.0/2.3 07.12-02.20
numery OEM:
FORD      2032318
FORD      GV6119D629TA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 553 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.