Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën XM (Y3) 3.0 V6 (1989.05-1994.06) 167km » ACP 672 000P mahle
wybrany samochód: 
Citroën Xm (y3) 3.0 V6 (1989.05-1994.06) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 672 000P MAHLE

ACP 672 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 672 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 672 000P
ACP 672 000P
607.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351102081, 70817240, 8FK 351 102-081

numer części:

ACP 672 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraV5
Ograniczenia producentaMAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 150
Ø koła pasowego [mm]127
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńTop/PAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635031059

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 672 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: DAEWOO LEGANZA, NUBIRA 1.6-2.2 04.97-
numery OEM:
CHEVROLET      96293323
DAEWOO      96190641
DAEWOO      96293322
DAEWOO      96293323
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 672 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.