Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.2 EL, GL (C15A) (1984.02-1986.09) 55km » AD 127 000S mahle
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Ii (c1_a) 1.2 El, Gl (c15a) (1984.02-1986.09) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 127 000S MAHLE

AD 127 000S Osuszacz klimatyzacji, BEHR MAHLE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351195601, 70818345, 8FT 351 195-601

numer części:

AD 127 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
nr EAN4057635042109

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 127 000S MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI 1.4-2.0 09.91-01.05
numery OEM:
OPEL      16 18 013
OPEL      52 46 4310
VAUXHALL      1618013
VAUXHALL      52464310
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 127 000S MAHLE w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.