Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » AD 183 000P mahle

Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 183 000P MAHLE

AD 183 000P Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle AD 183 000P
150.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

351197251, 70818401, 8FT 351 197-251, M2385

numer części:

AD 183 000P

producent:

MAHLE

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Średnica [mm] 30
dla numeru OE 6Q0820411K
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635042666

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 183 000P MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, FELICIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW FOX, POLO III CLASSIC 1.0-2.0 08.96-
numery OEM:
AUDI      6Q0820193B
SEAT      6Q0820193B
SKODA      6Q0820193B
VOLKSWAGEN      6Q0820193B
VAG      6Q0820193B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 183 000P MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.