Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » AD 203 000S mahle

Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 203 000S MAHLE

AD 203 000S Osuszacz klimatyzacji, BEHR MAHLE
129.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

351197641, 70818422, 8FT 351 197-641

numer części:

AD 203 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
nr EAN 4057635042871

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 203 000S MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: CADILLAC BLS; OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3, 9-3X, 9-5 1.8-3.0D 04.02-
numery OEM:
OPEL      1848045
OPEL      1848046
OPEL      24418370
OPEL      24418371
SAAB      1848045
SAAB      24418370
SAAB      24418371
VAUXHALL      18 48 045
VAUXHALL      24418370
VAUXHALL      24418371
CADILLAC      24418370
CADILLAC      24418371
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 203 000S MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.