Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo S60 II (134) 3.0 T AWD (2014.04-2018.12) 351km » CLC 95 000P mahle
wybrany samochód: 
Volvo S60 Ii (134) 3.0 T Awd (2014.04-2018.12) 351km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 95 000P MAHLE

CLC 95 000P Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle CLC 95 000P
Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 95 000P
CLC 95 000P
329.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

376749181, 70820956, 8MO 376 749-181

numer części:

CLC 95 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Dolot - Ø [mm]14
Wylot - Ø [mm]14
nr EAN4057635068215

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 95 000P MAHLE

Chłodnica oleju pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63) 2.0D/2.5D/3.0D 09.02-12.10
numery OEM:
BMW      17217805593
BMW      7805593
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 95 000P MAHLE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.