Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Iveco DAILY III Platforma / podwozie 29 L 9 (2001.11-2006.04) 90km » HX 167D mahle
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 29 L 9 (2001.11-2006.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 167D MAHLE

HX 167D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAHLE

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

72440116

numer części:

HX 167D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]67
Średnica wewnętrzna 2 [mm]37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Długość całkowita [mm]214,05
Szerokość [mm]193
Ilość otworów21

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 167D MAHLE

numery OEM:
AUDI      01J301463A
AUDI      01J301517D
SEAT      01J301517D
VAG      01J301463A
VAG      01J301517D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 167D MAHLE w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.