Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Dodge NITRO 3.7 (2006.09-2012.12) 214km » MG 156 mahle
wybrany samochód: 
Dodge Nitro 3.7 (2006.09-2012.12) 214km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator MG 156 MAHLE

MG 156 Alternator MAHLE
mahle MG 156
490.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

11201327, 72735155, AAK4153 14V 65A, IA0327

numer części:

MG 156

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]65
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]68
Liczba pasków1
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
otwór Ø [mm]12,2
Rozstaw śrub mocujących [mm]70,0
Średnica punktów mocowania [mm]85,0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]49,0
nr EAN3838922050516

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator MG 156 MAHLE

Koszt kaucji: 122.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 65A) pasuje do: DEUTZ FAHR 310, 320, 57, 60, 65, 67, 70, 75, 80, 90, 310 ECOLINE, 315 ECOLINE, 320 ECOLINE, 410, 410 ECOLINE, 420, 4.80 MK1, FIAT 1000, 1000 S, 1180, 1280, 1300 DT
numery OEM:
FIAT      0000004808505
FIAT      0004750583
FIAT      116 76 05 061 00
FIAT      46231786
FIAT      4721589
FIAT      4721591
FIAT      4721592
FIAT      4731839
FIAT      4750583
FIAT      4808503
FIAT      4808505
FIAT      77515411
FIAT      AT 05 060 01 08
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator MG 156 MAHLE w samochodach:

zobacz instrukcję montażu MG 156zobacz instrukcję montażu MG 156zobacz instrukcję montażu MG 156zobacz instrukcję montażu MG 156

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów