Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Infiniti M35 3.5 (2005.01-???) 280km » MG 191 mahle
wybrany samochód: 
Infiniti M35 3.5 (2005.01-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator MG 191 MAHLE

MG 191 Alternator MAHLE
mahle MG 191
Alternator MG 191
MG 191
410.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

11201336, 72735190, AAK4162 14V 55A, IA0336

numer części:

MG 191

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]55
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]80
Liczba pasków1
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
otwór Ø [mm]12,2
Rozstaw śrub mocujących [mm]70,0
Średnica punktów mocowania [mm]85,0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]49,0
nr EAN3838922050585

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator MG 191 MAHLE

Koszt kaucji: 122.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 55A) pasuje do: DEUTZ FAHR 310, 320, 57, 60, 65, 67, 70, 75, 80, 90, 310 ECOLINE, 315 ECOLINE, 320 ECOLINE, 410, 410 ECOLINE, 420, 4.80 MK1, FIAT 1000, 1000 S, 1180, 1280, 1300 DT
numery OEM:
FIAT      0000046231751
FIAT      4152612
FIAT      46231751
FIAT      4711700
FIAT      4721587
FIAT      4808498
FIAT      5101645
FIAT      7565244
FIAT      77515410
IVECO      42498239
IVECO      4808497
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator MG 191 MAHLE w samochodach:

zobacz instrukcję montażu MG 191zobacz instrukcję montażu MG 191zobacz instrukcję montażu MG 191zobacz instrukcję montażu MG 191

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów