Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco STRALIS II AT440S46TFP MY16 (2016-???) 460km » TO 8 80 mahle
wybrany samochód: 
Iveco Stralis Ii At440s46tfp my16 (2016-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat, chłodzenie oleju TO 8 80 MAHLE

TO 8 80 Termostat, chłodzenie oleju MAHLE
234.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

1.444.80, 70808321, 70808721

numer części:

TO 8 80

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]80
nr EAN4250192903818

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat, chłodzenie oleju TO 8 80 MAHLE

Termostat chłodzenia oleju (80°C) pasuje do: MERCEDES C (W204), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (W211), GL (X164), M (W164), R (W251, V251), S (C216) 3.0-6.2 03.05-12.14
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      164 501 00 65
MERCEDES-BENZ      A164 501 00 65
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat, chłodzenie oleju TO 8 80 MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat, chłodzenie oleju TO 8 80 MAHLE:

Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.