Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TX 30 87D mahle

Termostat układu chłodzenia TX 30 87D MAHLE

TX 30 87D Termostat układu chłodzenia MAHLE
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

2.145.87, 2.145.87.312, 70807803, 70807803AP, 70809172

numer części:

TX 30 87D

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4250192923946

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 30 87D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: AUDI 100 C4, 80 B4, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C4, A6 C5, A6 C6, A8 D2, A8 D3, ALLROAD C5, CABRIOLET B3, COUPE B3, V8; JAGUAR S-TYPE II 2.4-4.2 10.88-07.14
numery OEM:
AUDI      077121113
AUDI      078121113
AUDI      078121113B
AUDI      078121113C
AUDI      078121113D
AUDI      078121113J
AUDI      78121113C
SKODA      078121113C
SKODA      078121113D
VOLKSWAGEN      078121113C
VOLKSWAGEN      078121113D
VAG      077 121 113
VAG      078 121 113
VAG      078 121 113 B
VAG      078 121 113 C
VAG      078 121 113 J
VAG      078121113D
VAG      78121113C

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 30 87D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 30 87D MAHLE:

2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.