Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 7 | |
Wysokość [mm] | 79 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 | |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,0 | |
nr EAN | 5907558504439 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0044 MAXGEAR
CHRYSLER | 04781452AA | |
CHRYSLER | 04781452AB | |
CHRYSLER | 04781452BB | |
CHRYSLER | 4781452AA | |
CHRYSLER | 4781452BB | |
FIAT | K04781452AB | |
FIAT | K04781452BB | |
FIAT | K4781452AA | |
FIAT | K4781452BB | |
FORD | 1026 285 | |
FORD | 1039 020 | |
FORD | 1039 021 | |
FORD | 1043 147 | |
FORD | 1047 169 | |
FORD | 1066071 | |
FORD | 1070 523 | |
FORD | 1071 746 | |
FORD | 1072 434 | |
FORD | 1097 077 | |
FORD | 1119 421 | |
FORD | 1143 677 | |
FORD | 1220 880 | |
FORD | 1663 050 | |
FORD | 1663 051 | |
FORD | 3652 059 | |
FORD | 4454116 | |
FORD | 45465 | |
FORD | 5008 718 | |
FORD | 5008 720 | |
FORD | 5008 721 | |
FORD | 5008 722 | |
FORD | 5012 000 | |
FORD | 6057 166 | |
FORD | 6057 167 | |
FORD | 6066 094 | |
FORD | 6066 095 | |
FORD | 6066 096 | |
FORD | 6141 811 | |
FORD | 6179 700 | |
FORD | 6179 701 | |
FORD | 6607 325 | |
FORD | 6607 326 | |
FORD | 6937 011 | |
FORD | 75 DU 6714 B1 | |
FORD | 77 BM 6714 C1A | |
FORD | 77 BM 6714 C2A | |
FORD | 83 BU 6714 B | |
FORD | 84 AU 6714 C | |
FORD | 89F F 6714 A2E | |
FORD | 90 AU 6714 AA | |
FORD | 90 VU 6714 AA | |
FORD | 96MM 6714 A1A | |
FORD | 96MM 6714 B1A | |
FORD | 978M-6714-A2A | |
FORD | 978M-6714-B2A | |
FORD | 978M-6714-B4A | |
FORD | 97MM-6714-A5A | |
FORD | XS6E-6714-B1A | |
FORD | XS6E6714C1A | |
FORD | XS6Z6714C1A | |
FORD | YN2G-6714-B2A | |
MAZDA | 1E03-14302 | |
MAZDA | 1E04-14302 | |
MAZDA | 1E08-14302 | |
MAZDA | 1E08-14302A | |
MAZDA | 1E13-14302 | |
MAZDA | 1E13-14302A | |
MAZDA | C60114302 | |
PEUGEOT | 1109 A3 | |
PEUGEOT | 1109 A6 | |
RENAULT | 77 01 415 053 | |
VAG | 029 115 561 | |
VAG | 029 115 561 5 | |
VAG | 029 115 561/1 | |
VAG | 047 115 561 F | |
VAG | 047 198 561 F | |
VAG | 110-4020.050 | |
VAG | 115-0941.00 | |
VAG | 201-9500.01 | |
VAG | 291 155 615 | |
VAG | 5 020 700 025 | |
VAG | LP 2596 | |
FORD USA | E4 FZ 6731 AB | |
SVW | 5 020 700 025 |
Zastosowanie Filtr oleju 26-0044 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0044 MAXGEAR:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.