Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0608 maxgear

Filtr oleju 26-0608 MAXGEAR

26-0608 Filtr oleju MAXGEAR
12.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-619

numer części:

26-0608

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 106
średnica zewnętrzna [mm] 57,5
Średnica 1 [mm] 26,6
nr EAN 5907558592580

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0608 MAXGEAR

FILTR OLEJU OPEL 1,8 16V 00-(WKŁAD) SIGNUM/VECTRA
numery OEM:
ALFA ROMEO      55594651
ALFA ROMEO      71744410
FIAT      55594651
FIAT      71744410
FIAT      95526685
GMC      55 560 748
GMC      55 576 499
GMC      55353324
GMC      55584685
GMC      6 50 172
GMC      6 50 173
GMC      93185674
GMC      93190129
GMC      95526685
OPEL      55353324
OPEL      55594651
OPEL      55594652
OPEL      5650359
OPEL      6 50 155
OPEL      93185674
SAAB      93185674
VAUXHALL      55594651
VAUXHALL      55594652
VAUXHALL      93185674
CHEVROLET      55 594 651
CHEVROLET      55 594 652
CHEVROLET      55595651
CHEVROLET      93 185 674
DAEWOO      93185674
HOLDEN      55 594 651
HOLDEN      93 185 674
BUICK      93185674

Zastosowanie Filtr oleju 26-0608 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0608 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.