Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-2088 maxgear

FILTR OLEJU AUDI A4,A5,A6,Q5 12.18- 26-2088 MAXGEAR

26-2088 FILTR OLEJU AUDI A4,A5,A6,Q5 12.18- MAXGEAR
maxgear 26-2088
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2088

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm]123
Średnica wewnętrzna [mm]31
średnica zewnętrzna [mm]64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica wewnętrzna 1 [mm]31

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU AUDI A4,A5,A6,Q5 12.18- 26-2088 MAXGEAR

FILTR OLEJU AUDI A4,A5,A6,Q5 12.18-

FILTR OLEJU AUDI A4,A5,A6,Q5 12.18- 26-2088 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE FILTR OLEJU AUDI A4,A5,A6,Q5 12.18- 26-2088 producenta MAXGEAR

numery OEM:
VAG      059 198 405 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR OLEJU AUDI A4,A5,A6,Q5 12.18- 26-2088 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU AUDI A4,A5,A6,Q5 12.18- 26-2088 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.