przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek
Wysokość [mm] | 210 |
Wymiar gwintu | 1-12 UNF |
średnica zewnętrzna [mm] | 93 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z zaworem zwrotnym |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 9 |
Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU DAF 26-2101 MAXGEAR
BMW | 17 22 1 331 206.2 | |
FIAT | 61671160 | |
FIAT | 61671600 | |
FIAT | 61673585 | |
FIAT | 671160 | |
FIAT | 673588 | |
FORD | 5000 859 | |
FORD | 5010 664 | |
FORD | 6106 841 | |
FORD | 905411880008 | |
FORD | BF9T6714AA | |
FORD | WD8T6731B | |
IVECO | 116 0025 | |
IVECO | 117 3430 | |
IVECO | 190 1919 | |
IVECO | 6 167 1160 | |
MERCEDES-BENZ | 001 184 96 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 184 96 01 | |
MITSUBISHI | 34740-00200 | |
RENAULT | 24164103 | |
VOLVO | 11993545-0 | |
VOLVO | 3831236 | |
VAG | 2VC115561 | |
VAG | 3873022 | |
VAG | TAC 115 561 |
Zastosowanie FILTR OLEJU DAF 26-2101 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o FILTR OLEJU DAF 26-2101 MAXGEAR:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.