
| Ilość zębów | 19 |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 63,6 |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
| Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
| nr EAN | 5907558511581 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0052 MAXGEAR
| AUDI | 038 121 011 C | |
| AUDI | 038 121 011 CX | |
| AUDI | 038 121 011 D | |
| AUDI | 038 121 011 G | |
| AUDI | 038 121 011 H | |
| AUDI | 038 121 011 J | |
| AUDI | 038 121 011 JX | |
| AUDI | 038 121 011 K | |
| AUDI | 03G 121 011 | |
| AUDI | 03L 121 011 B | |
| AUDI | 03L 121 011 G | |
| AUDI | 03L 121 011 GX | |
| CHRYSLER | 68000693AB | |
| FORD | 1100635 | |
| FORD | 1225896 | |
| FORD | 1457395 | |
| FORD | RMXM21 8501 AA | |
| FORD | XM21 8501 AA | |
| MITSUBISHI | MN980134 | |
| MITSUBISHI | MN980266 | |
| SEAT | 038 121 011 C | |
| SEAT | 038 121 011 CX | |
| SEAT | 038 121 011 D | |
| SEAT | 038 121 011 G | |
| SEAT | 038 121 011 H | |
| SEAT | 038 121 011 J | |
| SEAT | 038 121 011 JX | |
| SEAT | 038 121 011 K | |
| SEAT | 03G 121 011 | |
| SEAT | 03L 121 011 B | |
| SEAT | 03L 121 011 G | |
| SEAT | 03L 121 011 GX | |
| SKODA | 038 121 011 C | |
| SKODA | 038 121 011 CX | |
| SKODA | 038 121 011 D | |
| SKODA | 038 121 011 G | |
| SKODA | 038 121 011 H | |
| SKODA | 038 121 011 J | |
| SKODA | 038 121 011 JX | |
| SKODA | 038 121 011 K | |
| SKODA | 03G 121 011 | |
| SKODA | 03L 121 011 B | |
| SKODA | 03L 121 011 G | |
| SKODA | 03L 121 011 GX | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 C | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 CX | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 D | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 G | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 GX | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 H | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 J | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 JX | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 K | |
| VOLKSWAGEN | 03G 121 011 | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 B | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 G | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 GX | |
| JEEP | K68000693AB | |
| JEEP | K68000693AC |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0052 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.