Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 4x4 (M07) (1990.06-1997.07) 115km » 570413 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Calibra A (c89) 2.0 I 4x4 (m07) (1990.06-1997.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SILNIK WYCIERACZEK SEAT VW P. POLO 09-/ JETTA 10- 570413 MAXGEAR

570413 SILNIK WYCIERACZEK SEAT VW P. POLO 09-/ JETTA 10- MAXGEAR
maxgear 570413
158.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

570413

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SILNIK WYCIERACZEK SEAT VW P. POLO 09-/ JETTA 10- 570413 MAXGEAR

SILNIK WYCIERACZEK SEAT VW P. POLO 09-/ JETTA 10-
numery OEM:
VAG      5C6 955 113 A
VAG      5C6955113A
VAG      5C7 955 113 A
VAG      5C7 955 113 D
VAG      5C7955113A
VAG      5C7955113D
VAG      6R1 955 023 A
VAG      6R1 955 023 B
VAG      6R1 955 023 C
VAG      6R1 955 119 A
VAG      6R1955023A
VAG      6R1955023B
VAG      6R1955023C
VAG      6R1955119A

Zastosowanie SILNIK WYCIERACZEK SEAT VW P. POLO 09-/ JETTA 10- 570413 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o SILNIK WYCIERACZEK SEAT VW P. POLO 09-/ JETTA 10- 570413 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.