Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 12,0 |
Natężenie prądu [A] | 5,0 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 94,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 5907558534276 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0004 MAXGEAR
AUDI | N 101 401 04 | |
AUDI | N 101 401 05 | |
FORD | 1037204 | |
FORD | AB | |
NISSAN | 11065-00QAG | |
RENAULT | 77 00 111 323 | |
RENAULT | 82 00 434 855 | |
RENAULT | 82 00 490 950 | |
RENAULT | 86 71 004 853 | |
SEAT | N 101 401 04 | |
SEAT | N 101 401 05 | |
SKODA | N 101 401 04 | |
SKODA | N 101 401 05 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 04 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 05 | |
DACIA | 77 00 111 323 | |
DACIA | 8200434855 | |
DACIA | 8200490950 | |
LAMBORGHINI | N 101 401 04 | |
LAMBORGHINI | N 101 401 05 | |
BENTLEY | N 101 401 04 | |
BENTLEY | N 101 401 05 | |
INFINITI | 11065-00QAG |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0004 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0004 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.